Palaveri oli jo jokin aika sitten. 

Palaverissa päiväkoti, terapeutit ja koti kertoi koululle kaikkea Juniorista mitä nyt yleensäkin palavereissa käydään läpi. Luonteenpiirteitä, vahvuuksia, ongelmatilanteita, missä Juniori tarvitsee apua ja tukea, mistä hän on nyt innostunut yms.

Koulu puolestaan kertoi omat vahvuutensa tarjoavana puolena. Koululta käydään joka toinen viikko uimahallissa, joka on Juniorille tosi hyvä juttu, hänen kehon hahmottamisensa ja vesipelkonsa takia. Siellä on myös toiminut tähän saakka, ja ilmeisesti myös ensi vuonna Serboune-ryhmä (?) joka auttaa muistaakseni aistiyliherkkyyksissä, ja johon ryhmään opettaja yrittää saada myös Juniorin. Koulun oma fysioterapeutti puolestaan säätää kaikkien oppilaiden pulpetit ja tuolit heille sopiviksi ja testaa ja touhuaa aloittavien luokkien kanssa tarkkaillen, että tarvitaanko sillä puolella apua.

Juniorin luokka on kahdesta aloittavasta luokasta pienempi - 7 oppilaan luokka. Luokka myös etenee hitaammin kuin toinen. Tosin opettaja sanoi, että oppilaiden luokalta toiseen vaihtaminen on alussa todella yleistä, eikä sitä kannata pelästyä. Oppilaisiin kun  tutustuu paremmin, niin huomataan kumpaan aloittavaan luokkaan ko oppilas paremmin sopisi.